تبلیغات در اینستاگرام و مدیریت پیج

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام یکی از بهترین پربازده ترین و عالی ترین روشهای فعلی تبلیغات و جذب مشتری است .
صرف نظر از اینکه چه محصول یا خدماتی داریم میتوانیم از طریق این پلتفرم شبکه های اجتماعی اقدام به جذب مشتری نماییم . این مدل از تبلیغات به بخشهای مختلفی تقسیم میشود :

  • تبلیغات در پیج های پربازدید در قالب پست یا استوری
  • تبلیغات توسط سیستم پروموت اینستاگرام
  • تبلیغات با ایجاد کمپین قرعه کشی یا جوایز
  • تولید محتوای آموزشی مداوم در پیج



تبلیغات در پیج های اینستاگرام نیازمند حداقل ۴۰ پست مناسب است . می بایستی این تعدا پست را در صفحه ی خود داشته باشیم و بعد اقدام به تبلیغات کنیم تا نتیجه ی بهتری دریافت کنیم .
چه مواردی در پیج ما رعایت شود تا مخاطب پس از مشاهده ی محتوای تبلیغاتی ما در سایر پیج ها به فالوکردن ترغیب شود.

  • تصویر پروفایل مناسب
  • استفاده از متن شکیل ، کوتاه و مختصر
  • طراحی و به کار بردن هایلایت های استوری
  • نمایش موارد ارسالی و رضایت مشتری
  • تولید محتوای آموزشی ( در عصر پیش رو با توجه به رقابت بالای رقبا عکاسی از محصول و معرفی خدمات در پیج دیگر مزیت رقابتی محسوب نمیشود . )
  • تداوم در انتشار محتوا
  • سریالی بودن استوری ها
  • تعامل با مخاطبین
  • رعایت اصول و استراتژی های
  • تعامل با مخاطبین
  • رعایت اصول و استراتژی های برند سازی
  • پس از آنکه زیر ساختهای گفته شده را بهبود بخشیدید می توانید آماده شروع تبلیغات و اکران کمپین شوید .



تبلیغات در پیج های پربازدید

انتخاب پیج برای تبلیغات بسیار مهم است . برخی از پیج ها فالور هدف شما را ندارند . می بایستی کامل نوع شخصیت و ذهنیت فالورهای پیج مورد نظر بررسی گردد. دقت کنید که تعداد فالور ، لایک و . . . همیشه مهم نیست . مورد حائز اهمیت دیگر این است که صحت تعداد لایک و فالور را بررسی کنیم . برخی از پیج ها برای فریب مشتریان از لایک و فالور غیر واقعی استفاده می کنند و برخی دیگر نیز پس از انتشار آگهی شما در پیج خودشان برای شما لایک و فالور غیر واقعی ارسال می کنند تا شما رضایت ک.تاه مدت داشته باشید .


ایده پردازی محتوای آگهی تبلیغاتی

مورد بعدی است که بسیار توجه به آن در نتیجه تاثیر دارد . محتوا میبایستی خلاقانه ، خاص و کنجکاو را براگیزد . بسته به نوع محصولات و خدمات ترفند های ویژه ای برای ایده پردازی تهیه و تولید تبلیغات اینستاگرام وجود دارد .


تبلیغات پروموت اینستاگرام

این روشاز تبلیغات که هزینه ی آن را اینستاگرام به شما اعلام کرده و از شما دریافت می کند در ایران زیاد کاربردی ندارد . مواردی که از آن استفاده کرده اند نیز نتایج خوبی دریافت نکرده اند نحوه ی اجرای آن به این شرح است :
اینستاگرام مبلغی از شما دریافت می کنند و پست شما را به تعداد افراد بیش تری نمایش می دهد . این افراد را به منطقه ی خاصی ، جنسیت خاصی و ساعات خاصی می توانید نمایش دهید .


ایجاد کمپین قرعه کشی و اهدای جوایز

این روش تبلیغاتی برای جذب فالور بسیار تاثیر گذار است و با آن می توانید لایک ، کامنت و مخاطب جدید جذب کنید . برنامه ریزی و استراتژی این نوع تبلیغات گسترده است . بسته به اهداف و برنامه های برند و توانایی آژانس تبلیغاتی که با آن کار میکنید این موارد می بایستی مورد توجه قرر گیرد .

  • کمپین با افزایش رضایت و اعتماد باشد نه کاهش آن
  • شفاف سازی و صداقت لحاظ گردد
  • به افرادی که به دنبال این گونه از تبلیغات و شرکت در قرعه کشی و جوایز نیستند توجه شود و برای آنها برنامه خاصی داشته باشیم .
  • کمپین خود را به سرعت انجام دهیم و ذهن مخاطب را به هدف اصلی خود سوق دهیم
  • نهایت فیدپک را از این کمپین به دست آوریم
  • با تغییر استراتژی پیج مخاطب را در قرعه کشی یا جایزه فرو نبریم و سریع تغییر تاکتیک دهیم



تبلیغات اینستاگرام بسیار در جذب مشتری جدید تاثیر گذار است . همین الان می توان اقدام به تبلیغات کرد ، جو مد نظر را به پا کرد و اقدام به فروش آنلاین نمود .
ما بیش از ۵۰۰ کمپین مختلف و موفق را انجام داده ایم و تجربه ی لازم را برای این مدل از تبلیغات به نتایج مطلوب تبدیل می کنیم .
برای اکران کمپین تبلیغات اینستاگرام با ما تماس بگیرید و از فرصت موجود اینستاگرام نهایت بهره را ببرید.